دسته‌بندی نشده

نحوه تمیز کردن دسته میکروب های گوشی شما

 

– شما روزانه بارها و بارها دست خود را شستشو می دهید تا سعی کنید جلوی کرونا را بگیریدهمچنین باید آن دسته از دست خود و محل پرورش میکروب ها – تلفن خود را نیز بشویید. آزمایشات انجام شده توسط دانشمندان نشان می دهد که ویروس می تواند دو تا سه روز بر روی پلاستیک و فولاد ضد زنگ زندگی کند. مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري ها توصيه مي كنند كه همه سطوح “لمس بالا” ، روزانه ، از جمله تلفن ، كيبورد و كامپيوتر را تميز كنيد.

 

اما تمیز کردن نامناسب تلفن شما می تواند به آن آسیب برساند. می خواهید از رطوبت داخل آن و یا خراش دادن سطح خودداری کنید. پاک کننده ها را مستقیماً بر روی تلفن اسپری نکنید ، آن را در محلول های تمیز کردن خیس نکنید ، آن را با دستگاه های هوای فشرده شده که برای تمیز کردن صفحه کلیدها استفاده می شود ، اسپری نکنید و از مالش آن با مواد ساینده خودداری کنید.

 

در عوض ، با خاموش کردن تلفن و قطع کردن همه کابل ها شروع کنید. تلفن شما نباید هنگام تمیز کردن شارژ شود.

 

برای پاک کردن گوشی می توانید از دستمال مرطوب یا دستمال مرطوب با 70 درصد الکل ، که می توانید در داروخانه تهیه کنید ، استفاده کنید. اپل که نسبت به استفاده از پاک کننده های خانگی در تلفن های خود هشدار داده است ، گفت که این کار را به آرامی انجام دهید. AT&T همچنین توصیه کرده است که قبل از استفاده از تلفن ، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده را پاک کنید.

 

شما همچنین می توانید از پارچه های نرم برای تمیز کردن تلفن مانند پارچه تمیز کننده میکرو یا پارچه ای که برای تمیز کردن لنزهای دوربین یا عینک خود استفاده می شود ، استفاده کنید. می گوید شما می توانید پارچه را در صابون و آب غوطه ور کنید ، تا زمانی که شما مراقب باشید رطوبت در تلفن نباشد می گوید که حوله های کاغذی نیز کار می کنند. می توانید آنها را با مواد ضد عفونی کننده اسپری کنید. دوباره ، خود تلفن را اسپری نکنید.

 

سامسونگ ، بزرگترین تولید کننده تلفن جهان ، می گوید سرویس بهداشتی رایگان تلفنی با نور UV در داخل ایالات متحده و فروشگاه های مراکز خدمات سامسونگ را ارائه می دهد. ظرف چند هفته آینده به سایر کشورها گسترش می یابد.

 

مرحله تمیز کردن تلفن یکی از اقدامات بسیاری است که مقامات بهداشت عمومی توصیه می کنند سعی کنند سرعت ویروس را کاهش دهند که 137000 نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است. بیش از 5000 نفر فوت کرده اند. بیشتر بیماران فقط علائم خفیف یا متوسط ​​دارند ، اما افراد سالخورده و افرادی که شرایط بهداشتی موجود دارند به ویژه آسیب پذیر هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا