آموزش دانلود اپلیکیشن فیدیبو برای اندرویددانلود اپلیکیشن فیدیبودانلود اپلیکیشن فیدیبو برای iosدانلود اپلیکیشن فیدیبو برای اندرویددانلود اپلیکیشن فیدیبو برای اندروید vhd'hkدانلود اپلیکیشن فیدیبو برای اندروید رایگاندانلود اپلیکیشن فیدیبو برای رایگاندانلود اپلیکیشن فیدیبو به صورت رایگاندانلود اپلیکیشن فیدیبو رایگاندانلود برنامه فیدیبو برای اندرویددسته‌بندی نشدهفیلم آموزش دانلود اپلیکیشن فیدیبو برای اندروید

دانلود اپلیکیشن فیدیبو برای اندروید

دانلود اپلیکیشن های اندروید یکی از دغدغه های روزمزه برخی از ما میباشد و زمانی که یک منبع کامل و کاربردی برای این کار پیدا کنیم، میتوانیم با خیال راحت این کار را انجام دهیم و هر برنامه ای که میخواهیم را دانلود و نصب کنیم. میزان امنیت برنامه ها نیز یکی از مسائل مهم در مورد آن است.

تبدیل کتاب های فیدیبو به pdf

با پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان برای بسیاری  از ما ها بوجود آماده است تا بتوانیم در خانه و در فضایی کوچک تر، دسترسی زیادی به انواع کتاب ها داشته باشیم. برای همین میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که کاربرد زیادی برای کسانی که اهل مطالعه هستند، دارد.

نکته : در فیدیبو شما کتاب های زیاد و جذابی را مشاهده میکنید که در فایلی به نام pdf ذخیره میشوند. این قابلیت به شما اجازه میدهد تا راحت تر بتوانید آن کتاب را بخوانید.

دانلود فیدیبو برای اندروید

دانلود اپلیکیشن فیدیبو به چند روش آسان امکان پذیر است که این باعث میشود شما بی دغدغه و خیلی راحت بتوانید این برنامه را دانلود و نصب کنید و از آن نهایت بهره را ببرید. در اندروید شما میتوانید اپلیکیشن فیدیبو را در سایت و برنامه های مختلف دانلود کنید.

  • دانلود اپلیکیشن فیدیبو از سایت رسمی آن : سایت رسمی فیدیبو این امکان را دارد تا کاربران را در همه خدمات لازم این برنامه، پشتیبانی کند و در صورت بر خوردن به مشکل در روند دانلود و نصب فیدیبو میتواند از طریق همین سایت با کارشناسان متخصص ارتباط برقرار نمایید.
  • دانلود فیدیبو از بازار : اپلیکیشن بازار به دلیل اینکه از لحاظ امنیتی در برنامه ها توانسته است به سطح مطلوبی برسد، با اتکا به همین موضوع شما میتوانید با خیال راحت هر برنامه ای که خواستید را در از این برنامه دانلود کنید.
  • دانلود از گوگل پلی : گوگل پلی تنها برنامه ای در گوشی است که میتواند برنامه ها را بدون هیچ ویروسی برای دانلود دستگاه های اندروید ارائه دهد و برنامه فیدیبو یکی از برنامه های معتبر و شناخته شده در آن میباشد.
  • کتاب های رایگان فیدیبو

    اپلیکیشن فیدیبو در خود کتاب های بسیار زیادی دارد که خیلی از آنها رایگان هستند که کاربران میتوانند با مراجعه به این اپلیکیشن آن ها را مشاهده کنند البته باید گفت که در این اپلیکیشن بعضی از کتاب ها پولی میباشد که شما باید پول را از درگاه های بانکی داخل سایت پرداخت نمایید

    فیدیبو در خود تمام ژانر های کتاب را دارد برای هرسنی این اپلیکیشن قابل استفاده است و این اپیکیشن محدودید های خاصی ندارد حتی این اپیلیکیشن هم قسمتی به نام قسمت کودکان دارد که کودکان میتوانند از آن استفاده کنند اپلیکیشن فیدیبو همچنین کتاب های صوتی در خود دارد که این برنامه برای نا بینایان خیلی عالی هستش

هدیه دادن کتاب در فیدیبو

در فیدیبو شما میتوانید همانند رفتن به کتابخونه و خرید کتاب مورد علاقه فرد مورد نظرتان ، به فهرست کتاب های فیدیبو رجوع کرده و کتاب مورد پسندتان را خریداری کنید و این کتاب را به فرد مورد نظرتان در فیدیبو هدیه نمایید. این گونه شما میتواند با فیدیبو کسی دیگر را خوشحال نمایید.

پیشنهاد : برای امتحان کردن این کار میتوانید به اپلیکیشن فیدیبو رجوع کرده و این کار را امتحان کنید.

محل ذخیره فایل های فیدیبو

در فیدیبو زمانی که کتابی یا فایلی دانلود میکنید، این کتاب به صورت فایل pdf در قسمتی ذخیره میشود که میتوانید در آن قسمت، کتاب را بخوانید. اگر در حین دانلود اپلیکیشن فیدیبو به مشکل برخوردید، میتوانید با رجوع به سایت رسمی فیدیبو و برقراری ارتباط با مسئولین مشکلتان را رفع کنید.

جواب سوال این است که شما وقتی فایل های فیدیبو  را دانلود میکنید پس محل ذخیره فایل های فیدیبو مهم هست  یک نسخه از آن فایل در پنل کاربری شما در قسمت بارگیری ها و دانلود ها ذخیره میشود و نسخه ی دیگر از آن هم در قسمت گوشی شما در فایل های شخصی قسمت دانلود ها ذخیره میشود و شما میتوانید به راحتی کتاب ها را مشاهده کنید بعد میتوانید که مسخه کتاب های دانلودی را به اشتراک بگذارید یا آن هارا چاپ کنید

خرید کتابخوان فیدیبو

خرید کتابخوان فیدیبو

در حین دانلود اپلیکیشن فیدیبو شاید ویژگی های اصلی و مهم این برنامه را بدانید اما این اپلیکیشن یک ویژگی جذاب دیگر دارد به نام «کتابخوان فیدیبو» که با این ویژگی شما میتوانید کتاب خواندنتان را سریع تر و راحت تر کنید زیرا این ویژگی کتاب هارا برای شما میخواند.

نکته : این ویژگی قابلیت های خوبی دارد که برای دانستن آن، بعدا برای شما بیشتر توضیح میدهیم.

سخن آخر

اپلیکیشن فیدیبو این قابلیت را دارد تا برای شما مانند یک کتابخانه همراه و یا بیشتر از ان باشد که این به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید در کتاب خواندتان تحولی بزرگ ایجاد کنید. اپلیکیشن فیدیبو را دانلود کنید تا تحولی بزرگ را در مطالعه تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا