حسابداری

دانلود نرم افزار حسابداری رایگان بدون محدودیت برای کامپیوتر

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار به‌دنبال استفاده و دانلود نرم افزار حسابداری رایگان بدون محدودیت برای کامپیوتر هستند. در ادامه فهرستی از نرم افزارهای حسابداری رایگان را به‌شما معرفی می‌کنیم. نکته‌ی قابل توجه این است که این نرم افزارها در خیلی از مواقع به‌صورت دمویی از نرم افزار حسابداری اصلی بوده و یا نمی‌توانند نیاز بسیاری از کسب‌وکارها را برطرف کنند.

لیست نرم افزارهای حسابداری رایگان

  • نرم افزار حسابداری رایگان فرداد
  • نرم افزار رایگان حسابداری دستلاف
  • نرم افزار رایگان حسابداری وینا
  • اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه
  • نرم افزار حسابداری رایگان ابرستان
  • نرم افزار مدیریت هزینه‌ی پروژه‌ها درحال
  • نرم افزار حسابداری رایگان ربوت
  • نرم افزار فروشگاهی و حسابداری پی‌سی شیراز
  • نرم افزارحسابداری یکماه رایگان تیزپرداز
  • حسابداری شخصی نیوُ
  • نرم افزار حسابداری هویار نقره‌ای
  • نرم افزارحسابداری رایگان زروان
  • نرم افزار حسابداری پارسیان
  • نرم افزار مدیریت رستوران و آشپزخانه چنگال
  • نرم افزار حسابداری زمرد
  • نرم افزار حسابداری رایگان آرین سیستم
  • نرم افزار حسابداری رایگان ابرستان
  • نرم افزار حسابداری آسان

اگر به‌دنبال نرم افزار حسابداری ساده رایگان هستید از لیست بالا می‌توانید اقدام به دانلود نرم افزار حسابداری رایگان بدون محدودیت برای کامپیوتر نمایید.

دانلود نرم افزار حسابداری فارسی رایگان برای کامپیوتر

اگر به‌دنبال دانلود نرم افزار حسابداری فارسی رایگان برای کامپیوتر هستید، می‌توانید در لیست زیر برخی نرم افزار حسابداری رایگان قفل‌شکسته برای دانلود معرفی شده است.

  • دانلود نرم افزار حسابداری رایگان آرین سیستم
  • دانلود رایگان نرم افزار حسابداری وینا
  • دانلود نرم افزار حسابداری انگاره نت
  • دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان مکسوس
  • دانلود نرم افزار حسابداری آسمان
  • نرم افزار حسابداری رایگان فرداد
نرم افزار رایگان حسابداری
نرم افزار رایگان حسابداری

نرم افزار حسابداری رایگان گروه نرم افزاری وینا

گروه نرم افزاری وینا یکی از نسخه‌های نرم افزار حسابداری بازرگانی وینا را به‌هم‌راه ویدیوهای آموزشی به‌صورت رایگان دراختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید به آسانی کسب‌و‌کار خود را مدیریت کنید.

از این پس می‌توانید به‌راحتی با گذاشتن اندکی زمان و تنها با تهیه‌ی چند گزارش از طریق نرم افزار به موجودی‌های خود دسترسی داشته باشید و از میزان درآمد و هزینه‌ی خود مطلع شده و به‌راحتی سود و زیان خود را مشخص نمایید.

برای اطلاعات بیش‌تر وارد وب سایت رسمی وینا شوید.

نرم افزار حسابداری رایگان فروشگاهی کسبه

نرم افزار حسابداری کسبه جهت انجام عملیات‌های حسابداری و مالی در مراکز عمده‌فروشی و خرده‌فروشی طراحی شده است. نرم افزار حسابداری کسبه یا نرم افزار فروش کسبه مورد تایید سازمان امور مالیاتی می‌باشد و به‌عنوان صندوق مکانیزه‌ی فروش قابل استفاده می‌باشد.

این نرم افزار گزارش‌های مورد نیاز اداره‌ی دارایی مانند گزارش TTMS و صورت سود و زیان سالانه و… را در اختیار شما قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که نرم افزار به‌هیچ عنوان اطلاعات مالی شما را برای سازمان امور مالیاتی کشور ارسال نمی‌کند. صندوق فروشگاهی فقط گزارشات مربوطه را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما در صورت تمایل آن‌را به اداره‌ی دارایی ارائه می‌دهید.

برای اطلاعات بیش‌تر وارد وب سایت رسمی کسبه شوید.

نرم افزار حسابداری رایگان ابرستان

ابرستان با آگاهی از نیاز مشتریان برای در اختیار داشتن نرم افزار حسابداری رایگان، پاسخ نیاز آن‌ها را با ارائه‌ی استراتژی‌های مناسب داده است. ابرستان با بهره‌برداری از فن‌آوری ابری و تولید حسابداری ابری هم‌زمان با سیاست‌هایی در شبکه‌ی توزیع و فروش خود راه‌کاری برای دسترسی کاملا رایگان به نرم افزار حسابداری را ارائه نموده است.

ابرستان یک نرم افزار یکپارچه و آنلاین حسابداری ویژه مشاغل و شرکت های کوچک و متوسط است. این نرم افزار مجموعه‌ای از نرم افزارهای حسابداری، خرید و فروش، انبارداری و خزانه‌داری است که همه‌ی این نرم‌افزارها و امکانات آن به رایگان در اختیار مشتریان ابرستان قرار می‌گیرد.

در فن‌آوری ابری، نیازی به دانلود و نصب نرم افزار نیست. شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با ورود یک شماره‌ی همراه یا یک ایمیل وارد نرم افزار حسابدری ابرستان شوید. پس از ورود به نرم افزار دسترسی استفاده از این نرم افزار به‌مدت 14 روز کاملا رایگان است.

برای اطلاعات بیش‌تر وارد وب سایت رسمی ابرستان شوید.

نرم افزار رایگان حسابداری آسان

نرم افزار حسابداری آسان به‌شما کمک می‌کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حساب‌های خود را انجام داده و امور مالی خود را مدیریت نمایید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش‌فاکتور از طریق بارکدخوان می‌باشد.

در این نرم افزار می‌توان اشخاص، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می‌شوند)، خدمات و حساب‌های موجود را تعریف کرده و فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش و پیش‌فاکتور را به‌سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. هم‌چنین، می‌توان فاکتور برگشت از فروش را نیز ذخیره کرد.

توسط این نرم افزار می‌توان سند حسابداری پرداخت، دریافت، هزینه و درآمد را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. تمام اسناد و فاکتورهای ثبت‌شده قابلیت چاپ در کاغذهای معمولی و کاغذهای حرارتی فیش پرینتر را دارند. هم‌چنین با این نرم افزار می‌توان اسناد و چک‌های دریافتی و پرداختی را به‌صورت وصول‌شده یا نشده ذخیره کرد. چندین گزارش از قبیل گزارش موجودی کالاها، کاردکس کالاها، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک‌های دریافتی و… برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش‌گیری کنند.

امکان تهیه‌ی پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. هم‌چنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می‌شوند.

برای اطلاعات بیش‌تر وارد وب سایت رسمی حسابداری آسان شوید.

نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس

چنان‌چه شما دارای مجموعه‌ای هستید که به تنهایی آن‌را مدیریت می‌کنید و یا حتی دارای کارمندان مختلف هستید. این نرم افزار با سادگی و در عین حال تخصصی بودنش، نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. اگر در حال حاضر آمادگی برای خرید نرم افزار و صرف هزینه برای تهیه‌ی آن‌را ندارید، می‌توانید با مشاهده‌ی ویدیوی دمو با بخش‌های مختلف این نرم افزار آشنا شوید.

برای اطلاعات بیش‌تر وارد وب سایت رسمی پارمیس شوید.

نرم افزارحسابداری رایگان زروان

گروه نرم افزاری زروان به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در حوزه‌ی نرم افزار در کشور اقدام به ارائه‌ی نرم افزارحسابداری رایگان با پشتیبانی رایگان همیشگی نموده است.

از آن‌جا که شرکت‌های نرم افزاری در ایران علاقه‌ی چندانی به ارائه‌ی نرم افزار حسابداری رایگان نداشته و یا هنوز فرهنگ نرم افزارحسابداری رایگان در بازار ایران گسترش نیافته است، گروه نرم افزاری زروان جهت اعتلای سیستم حسابداری، گسترش این فرهنگ و هم‌چنین ارائه‌ی نسخه‌های نرم افزاری متناسب با کسب و کارها، اقدام به تهیه و تولید نرم افزار حسابداری رایگان جهت استفاده این طیف از مخاطبین نموده است.

برای اطلاعات بیش‌تر وارد وب سایت رسمی زروان شوید.

پیش‌نهاد ویژه برای شما هم‌راهان گرامی!
اگر دوست دارید در کنار آموزش و یادگیری حسابدرای، مدرک بین‌المللی نیز دریافت کنید، می‌توانید در دوره حسابداری آموزشگاه آریا تهران شرکت نمایید.

هم‌چنین اگر علاقه‌مند به موضوع حسابداری هستید، می‌توانید اصل افشا در حسابداری را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا