دسته‌بندی نشده

کارت به کارت با آپ

در این مقاله در خصوص کارت به کارت با آپ، کارت به کارت با موبایل آیفون و همچنین کارت به کارت با کامپیوتر میزان انجام آن سقف کارت به کارت و هزینه کارت به کارت با کامپیوتر و موبایل و گوشی های همراه اندروید صحبت خواهیم کرد و سعی می کنیم که اطلاعات و اخبار مفیدی را در این حوزه در اختیار شما قرار دهیم تا با افزایش سطح آگاهی و اطلاعات شما در این زمینه بتوانیم کمک شایانی به شما کرده باشیم.

 

کارت به کارت با آپ 

برای اینکه با نرم افزار آپ کارت به کارت انجام دهید ابتدا باید نرم افزار آپ را از گوگل پلی دانلود کنید و سپس آن را در گوشی خود نصب کنیم بعد از نصب کردن نرم افزارآب شماره تماس خود را وارد نرم افزار کرده پس از آنکه به گوشی شما اس ام اس وارد شود اس ام اس را باید در قسمتی که نرم افزار آب از شما سوال می کند وارد کنید پس از آنکه کد اس ام اسی که برای شما ارسال شده است را وارد کردید و اجازه استفاده از نرم افزارش را به شما می دهد که می توانید کارت به کارت پرداخت قبوض و همچنین رزرو و خرید بلیط های خارجی و داخلی را توسط آن انجام دهید.

 

کارت به کارت برای آیفون 

 

جهت آن که کارت به کارت انجام دهید می توانید از سیستم عامل آیفون نیز استفاده کنید در این خصوص نرم افزار را بر روی سیستم عامل آیفون و گوشی خود نصب کنید سپس خواهید توانست با استفاده از آن کارت به کارت را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام دهید.

 

البته در نظر داشته باشید که کارت به کارت کردن هزینه ای برای شما خواهد داشت که از جمله این هزینه میتوان ۵۰۰ تومان از مبلغی که کارت به کارت می شود را نام برد که از مبلغ کل کم خواهد شد.

 

کارت به کارت با کامپیوتر 

 

می خواهید که کارت به کارت را با کامپیوتر انجام دهید باید در نظر داشته باشید که کارت بانکی شما متعلق به چه بانکی می باشد اگر کارتان متعلق به بانک ملی است به وسیله سامانه بام این کار را انجام دهید در این صورت می توانید که کارت به کارت را انجام دهید.

 

سقف کارت به کارت 

 

سقف مبلغ کارت به کارت حدود ۲ میلیون تومان در روز می باشد که اگر از سامانه های پایا و یا سازمان استفاده کنید می توانید تا سقف ۵۰ میلیون نیز به صورت آنلاین کارت به کارت کنید.

 

توصیه می شود که مبالغ زیاد را با کارت به کارت انتقال ندهید زیرا انجام این کار احتمال دارد که مشکلات امنیتی و مالی برای شما ایجاد کند و بهتر است که با مراجعه حضوری به بانک خودتان این کار را انجام دهید در این صورت تمامی مشکلات و مسائل مربوط به موارد امنیتی در خصوص موارد اینترنتی که احتمال کلاهبرداری و دزدی از یک کارت را بالا می برد از میان خواهد رفت.

 

هزینه کارت به کارت 

 

انجام کارت به کارت همانطور که قبلاً نیز در خصوص آن صحبت کردیم هزینه زیادی نخواهد داشت و تنها کارمزدی که از انجام کارت به کارت کم می شود مبلغ ۵۰۰ تک تومان خواهد بود که مبلغ زیادی نمی شود.

 

سخن آخر 

در این مقاله در خصوص کارت به کارت برای آیفون، با کامپیوتر، هزینه انجام آن و سقف مبلغ کارت به کارت صحبت کردیم و سعی کردیم که اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا