دسته‌بندی نشده

خواهر و برادر گوگل وریلی وب سایت غربالگری کرونا افتتاح کردند

– شرکت خواهر گوگل وریلی یک وب سایت را برای نمایش افرادی که فکر می کنند ممکن است کرونا داشته باشند راه اندازی کرده و آنها را به سایت های آزمایش معرفی کرده است. اما شما احتمالاً هنوز نمی توانید از آن استفاده کنید تا کاملاً آزمایش شود.

 

در واقع ، یک شرکت فناوری بهداشت و درمان متعلق به پدر و مادر گوگل الفبای ، یکشنبه شب ابزار غربالگری را برای کسانی که در یا در نزدیکی ایالت سانتا کلارا و استان سان ماتئو واقع در جنوب سان فرانسیسکو زندگی می کنند راه اندازی کرد.

 

از صبح دوشنبه ، فرم نمایش می گوید “در حال حاضر قادر به قرار ملاقات های بیشتر نیست.” به راستی گفت که آزمایش واقعی توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از سازمان های مختلف انجام می شود و همانا مسئول “نظارت بالینی” است.

 

برخی از مردم حتی به این حد هم نمی رسند. به عنوان مثال ، پاسخ دادن به “بله” در مورد داشتن علائم شدید ، این سایت را توضیح می دهد که “آزمایش COVID-19 به صورت حضوری از طریق این برنامه مناسب نیست”. سپس توجه پزشکی را نشان می دهد.

 

سخنگوی وریلی گفت: این سایت ها “آماده ارائه مراقبت پزشکی نیستند”.

 

برای اکثر افراد ، کوروی ویروس جدید فقط علائم خفیف یا متوسط ​​مانند تب و سرفه ایجاد می کند. برای برخی ، به ویژه افراد مسن و افراد دارای مشکلات بهداشتی موجود ، می تواند باعث بیماری شدیدتری از جمله ذات الریه شود.

 

اکثریت قریب به اتفاق مردم از ویروس جدید بهبود می یابند. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، افراد مبتلا به بیماری خفیف در طی دو هفته بهبود می یابند ، در حالی که مبتلایان به بیماری شدیدتر ممکن است سه تا شش هفته به بهبودی خود ادامه دهند. در سرزمین اصلی چین ، که ویروس برای اولین بار منفجر شد ، بیش از 80،000 نفر تشخیص داده شده اند و بیش از 58000 نفر تاکنون بهبود یافته اند.

 

وب سایت غربالگری از طریق خط پایه پروژه Verily ، ابتکاری برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد سلامتی افراد برای نقشه برداری و تقویت سلامت جامعه مدیریت می شود.

 

بعد از آنکه رئیس جمهور دونالد ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه گذشته ، قبل از آنکه وریلی پروژه را اعلام کند ، واقعاً وب سایت غربالگری را سریعاً راه اندازی کرد.

 

واقعاً روند غربالگری را در یک پست وبلاگ این هفته اعلام کرد و گفت که قصد دارد از افراد با بیشترین خطر در منطقه خلیج فارس شروع کند و امیدوارم در صورت دسترسی گسترده تر تست ، خدمات را گسترش دهیم.

 

سخنگوی شرکت گفت: “در این چند روز اول این خلبان ، ما انتظار داریم که قرار ملاقات ها محدود شود زیرا ما ایستادگی می کنیم و ظرفیت تست در روزهای آینده افزایش می یابد.”

 

قطعه دیگر نمایش ممکن است باعث مکث برخی افراد شود. به راستی درخواست می کند که کاربران قبل از نمایش آنها ، حساب Google را وصل یا ایجاد کنند.

 

این شرکت می گوید برای کمک به برنامه ریزی قرار ملاقات ها و ارسال نتایج آزمون ، و اینکه اطلاعات بدون مجوز به سایر خدمات Google وصل نمی شوند.

 

اما ممکن است در میان نگرانی های گسترده تر درباره حریم خصوصی آنلاین و تعداد زیادی از داده های Google و سایر غول های فناوری از کاربران ، باعث تردید شود.

 

سوشیتدپرس از بخش آموزش دانش علوم موسسه پزشکی هوارد هیوز حمایت از پوشش سلامت و علوم را دریافت می کند. AP فقط مسئولیت کلیه مطالب را بر عهده دارد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا