آموزش

دستگاه لیزر پلاتینیوم

یکی از جدید ترین و موثر ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف دستگاه لیزر پلاتینیوم می باشد. لیزر با دستگاه پلاتینیوم یم انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک روش موثر برای از بین بردن موهای زائد خود می باشند. لیزر پلاتینیوم جدیدترین نسخه لیزر سوپرانو است و توسط طیف آلما که قدرت و انعطاف پذیری بیشتری دارد و برای پوست های بسیار سبک و موهای زائد سبک مناسب است. در این مقاله قصد داریم هر آنچه که نیاز است راجب دستگاه لیزر پلاتینیوم بدانید را برای شما بررسی کنیم.

دستگاه لیزر پلاتینیوم، دستگاهی نوین برای از بین موهای زائد است که بسیار موثر است و برای پوست و موهای مختلف و با انواع رنگ پوست مناسب می باشد. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم به یک سیستم خنک کننده قوی مجهز است که به دلیل این قابلیت، سوختگی در پوست ایجاد نشده و انجام این عمل بدون درد می باشد.

ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم

بهتر است پیش از شروع هر چیز، از ویژگی های دستگاه پلاتینیوم شروع کنیم. اولین ویژگی جذابی که این دستگاه پلاتینیوم دارد، این است که می تواند موهای زائد تیره و روشن را از بین ببرد و همزمان سه طول موج را در یک اپلیکاتور داشته باشد.

علاوه بر آن طراحی خلاقانه با سه کاربرد در یک دستگاه نیز از ویژگی های آن می باشد. این دستگاه در طول درمان درد زیادی را به مراجعه کننده نخواهد داد و حسی همراه با ماساژ را به همراه دارد. این دستگاه، ایمنی بالا را برای انواع پوست های تیره و سیاه را به همراه خواهد داشت و سرعت درمان حتی برای نواحی مانند کمر و پا به شدت زیاد است.

اگر موهای زائد خود را با دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس از بین ببرید، پس از درمان می توانید فورا فعالیت های روزمره خود را مانند باشگاه از سر بگیرید و ورزش کنید. این دستگاه برای هر ناحیه ای از بدن مانند نواحی حساس یا نواحی که دسترسی به آنها سخت است مانند گوشها، سوراخ بینی و خط بیکینی ایده آل می باشد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس بهتر است یا الکساندرایت

با کمی دقت، کاملا مشخص می شود که دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس بهتر است یا الکساندرایت. به طور کلی لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ بازدهی بالایی برای حذف موهای زائد روی پوست نوع ۱ تا ۴ در مقیاس فیتزپاتریک دارد. هرچه طول موج کوتاه تر باشد اثر آن روی پوست های روشن تر بیشتر از پوست های تیره است و هرچه قطر لکه بزرگتر باشد مانند لیزر کندلا الکس که بیشترین قطر لکه حدود ۱۶ میلیمتر را دارد، موی زائد سطح وسیع تری از بدن در مدت کوتاهتری از بین می رود.

برای همین لیزر کندلا الکس برای حذف موهای زائد نواحی وسیع بدن مانند کمر یا پاها بهتر از پلاتینیوم است. چراکه در حال حاضر لیزر کندلا الکس تنها دستگاهی است که تاییدیه FDA را با هدف حذف موهای زائد دارد. البته اکثر پزشکان متخصص از این دستگاه استفاده می کنند. درمان با لیزر کندلا الکساندرایت با توجه به رنگ مو و رنگ پوست می‌تواند به طرز قابل‌توجهی به کاهش موهای زائد کمک کند. دلیل عملکرد بهتر لیزر کندلا الکس نسبت به لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم می‌تواند قطر لکه بزرگتر آن باشد که در کنار استفاده از تجهیزاتی مانند تنظیم قدرت، تناوب پالس ها و تجهیزات سیستم های خنک کننده به عملکرد هرچه بهتر این دستگاه لیزر مو کمک میکند.

اگر به طب سنتی علاقه دارد و دوست دارید در دوره آموزش طب سنتی شرکت کنید، پیشنهاد می شود از صفحه مربوطه دیدن فرمایید.

برای حذف موهای زائد در پوست های تیره دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا الکساندرایت؟

از نظر متخصصین، لیزر کندلا الکساندرایت تنها برای افرادی که پوست روشن و سبزه دارند مناسب است. بنابراین بیمارانی که پوست تیره تری دارند، برای پیشگیری از ایجاد سوختگی و مشکلات احتمالی لیزر مو بهتر است از لیزرهایی با طول موج بلندتر مانند کندلا یگ یا پلاتینیوم با تنظیمات مشخص لیزر Nd:YAG استفاده کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعه کنندگان از متخصصان ما می پرسند، این است که آیا لیزر باعث نازایی می شود یا خیر. به طور کلی پاسخ این سوال خیر می باشد، اما اگر به دنبال دلیل آن می باشید، ما در مقاله لینک شده علل آن را بررسی کرده ایم.

سوالات متداول درباره دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس چیست؟

دستگاهی جدید برای از بین بردن موهای زائد روشن و تیره می باشد.

مهم ترین مزیت های دستگاه پلاتینیوم چه می باشند؟

مقرون به صرفه، پوست نرم تر از قبل می شود، روشی دقیق، نیازی به صبر برای رشد مو ندارد و هیچ جای زخم یا سوختگی به جا نمی گذارد.

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

یک تکنولوژی بسیار مهم این لیزر فن آوری خنک کننده است. همانطور که از اسم آن مشخص است، این ویژگی باعث می شود که این روش درمانی بدون درد باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا